Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Daaag lieve mensen,

Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo...

Groetjes Chilma de pilmaaaa

Recente Reisverslagen:

04 April 2008

Home sweet home

12 Maart 2008

Dan Tabi / Berg en dal

12 Maart 2008

Matapica

14 Februari 2008

Even bijpraten..

14 Februari 2008

Trip naar Gunsi/Brownsberg
Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29423

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: