Home sweet home - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

04 April 2008 | Suriname, Paramaribo

Yes mensen, 't zit erop. Wilma is weer veilig en wel back in NL. Ik heb de laatste week nog flink gefeest en genoten van mijn tijd in Su. En ja, ik mag stellen dat ik een toptijd heb gehad!! Goodbye Su!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1985
Totaal aantal bezoekers 29420

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: