Mijn oud op nieuw! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Mijn oud op nieuw! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Mijn oud op nieuw!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Januari 2008 | Suriname, Paramaribo

Het heeft even geduurd, maar hier dan mijn story over oud op nieuw met wat pic's..

Wat zal ik zeggen. Het was aan een stuk door feesten vanaf vrijdag tot woensdag. Vrijdag ben ik gewoon weesten stappen. Zaterdag ben ik naar een optreden van Jah Cure geweest (reggea- artiest). Het was in een park dichtbij huis. Echt te gek!! Er stonden vier bands in het voorprogramma. Ze waren stuk voor stuk nice en Jah Cure zelf was ook super. Helaas heb ik geen foto's kunnen maken, maar er liepen zo'n mooie figuren rond en ik ben aardig uit mijn dak gegaan tussen de surinamers!
Zondag ben ik naar 't Parbo Kawina Festival geweest. Het was een streetparty bij Tori Oso(voor degenen die in Suriname zijn geweest). Daarna door naar de streetparty bij 't Vat (touristencafe). Hier hangt heel Suriname uit met oud op nieuw. Vervolgens nog de discotheek in (STARZZ). 's Morgensvroeg om 6.00u ben ik toch maar mijn bedje op gaan zoeken.
Maandag stond ik om 11.00u alweer in de binnenstad. Klaar voor het vuurwerkgebeuren. Wat een happening! Slingers vuurwerk knalde in het rond en de straten stonden blank van de rook. Af en toe moest je maken dat je weg kwam omdat het vuurwerk naderde.. haha!Het is een hele tijd doorgegaan. Verder was er in meerdere straten muziek enz.
Later op de dag zijn we naar ' Owru Yari Streetparty' bij 't Vat gegaan. Het stond er vol. Later op de avond was er ook geen doorkomen meer aan, maar ach ja..ik heb alleen maar staan feesten tussen de massa mensen. 't vond het allemaal wel oke ;). Rond 23.00u liep de stad leeg en ben ik met mijn party-maatjes naar het hotel 'Zus en zo' gegaan om verder te feesten en af te tellen. Tot onze verbazing hadden ze ook oliebollen :) 't Was zoooo nice! Ik was niet kapot te krijgen. En wat heb ik gelachen zeg. Dansen tussen de Surinamers is me wat.. haha! Rond een uur of 1 heb ik het voor gezien gehouden. Iedereen dook de discotheek in. Ik vond het mooi geweest. Dinsdag was er nog tot 24.00u de 'Digicel New Year's Party. Hier zijn Janine en ik nog heen geweest en daarmee hebben we al het gefeest afgesloten, want donderdag zouden we vier dagen op trip gaan.
Ik ben btw woensdag verhuisd naar een eenpersoonskamer omdat er vrijdag twee nieuwe stagiaires zijn gekomen.

Zo,een heel verhaal, maar dit was mijn oud op nieuw. Ik heb er maar gewoon op los getypt en ben vast dingen vergeten te vertellen, maar ik wist niet waar ik moest beginnen. Het was zo'n happening. Ik wil iig echt geen ander nieuwjaar meer mensen. Ons nieuwjaar in Nederland valt echt in het niets als je het hier mee hebt gemaakt, haha!

Groetjes Wilma

  • 12 Januari 2008 - 17:15

    Belinda:

    O dat was kikken heb het echt gemist al dat gebeuren. maar meid geniet er van in Suriame.

    Groetjes Belinda.

  • 13 Januari 2008 - 10:23

    Iresha:

    Wilma, dan wens ik jou bij deze nog een gelukkig nieuwjaar! X

  • 14 Januari 2008 - 14:13

    Rick:

    Leuk verslag!
    Hier is het idd niet zo veel met oud op nieuw haha

  • 24 Januari 2008 - 17:04

    Renee:

    Wilma, moet je nou echt die ene foto erbij zetten? doe dan een charmante foto!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 29430

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: