Blanche marie trip - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Blanche marie trip - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Blanche marie trip

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

04 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

He lieve mensen,
‘t Is alweer even geleden dat ik wat op mijn site heb gezet, maar ik leef nog..haha!
Ik ben begin januari op trip geweest, maar daar heb ik nog geen foto’s van op mijn site gezet, dus bij deze..
Het was een vier dagen durende trip naar de blanche-marie watervallen. We zijn met de bus en speedboot naar onze slaapplaats in Apoera gegaan. De eerste dag hebben we daar ‘s avonds een dorpswandeling gemaakt. De volgende dag zijn we in een pick-up naar blanche-marie gereden. Damn wat een rit! ‘t was ongeveer vier uur rijden en de weg was gruwelijk slecht door al ‘t geregen, dus spanning en sensatie in overvloed! Aangekomen heb ik genoten van de mooie watervallen en lekker liggen baden in ‘t water. Ook heb ik een overheerlijke massage gekregen van de watervallen ;-) Back @ onze slaapplaats was iedereen uitgeput van de vermoeiende/heftige rit en de hitte, dus zocht iedereen snel genoeg z’n hangmat op.
Dag drie zijn we met een bootje naar een zandbank gevaren. Daar hebben we ongeveer 2 uur gechillt en liggen bakken in de zon. Daarna zijn we een indianendorp gaan bezoeken en ‘s avonds zijn we kaaimannen gaan spotten.
Dag vier zijn we onderweg naar huis nog gestopt bij een ander, wat groter indianendorp en aan de zeekant. Ook hebben we nog uitgebreid gegeten zodat we aan een stuk door konden knallen back to Paramaribo. ‘t Was een mooie en gezellige trip!

Liefs Wilma

  • 06 Februari 2008 - 17:11

    Jenneke:

    WILMA IK MIS JE!!! hoest carneval daar?

  • 10 Februari 2008 - 20:37

    Erwin Cindy Kim Eef:

    ha die wilma.

    wat klinkt dat allemaal geweldig
    zo te horen heb je het reuze naar je zin.
    een hele belevenis om dat allemaal zo mee te mogen maken .
    geniet er maar lekker van.
    en we wachten op je volgende verhaal.

    gr erwin cindy en een dikkeknufkus van eef en kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 29437

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: