What about stage..? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu What about stage..? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

What about stage..?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 December 2007 | Suriname, Paramaribo

Maandag zijn Janine en ik naar de stichting geweest. Daar hebben we kennis gemaakt met onze nieuwe begeleidster vanuit de stichting. Ook met de afgestudeerde logopedisten die hier vrijwillig drie maanden gaan werken. Zij gaan ons twee dagen in de week begeleiden in zoverre mogelijk en nodig is. Ze zijn vorige week woensdag/donderdag aangekomen. We hebben samen een nieuw rooster en een nieuwe planning gemaakt. Nu is er duidelijkheid en weten we waar we af en aan zijn.
Omdat de scholen alleen deze week nog in het teken van lesgeven staan kunnen we zoals ik al eerder vertelde voor de kerstvakantie niet veel meer doen. Dit door omstandigheden, zoals de mogelijkheid tot begeleiden en het later komen van de logopedisten. Volgende week staat in het teken van kerstmis/nieuwjaar. Volgende week donderdag begint hier de kerstvakantie voor de kinderen.
Er is nu afgesproken dat er 7 januari definitief begonnen gaat worden met het behandelen en opzetten van de NT2 lessen. Omdat er op 1 school nog geen kennismaking en introducte plaats heeft gevonden gaan we daar donderdag langs. Eventueel gaan we dan wel al observeren in de klassen. Daarna hebben we nog een begeleidingsgesprek met onze stagebegeleidster. Wij kunnen dan doorgeven welke materialen (testen enz.) we nodig denken te hebben. Deze worden dan voor ons geregeld en als het allemaal los loopt kunnen we dan 7 januari echt aan de slag..

Groetjes Wilma

• 12 December 2007 - 17:53

Amanda:

Eindelijk, got geej dan eindelijk wat doon :D
    dan allein maar loupe luiere en de toeris oet hange :P
    haha

amuseer och nog :D

xx Amanda

• 13 December 2007 - 19:48

Nyn:

Yoooo chillma!
    alles goed megje?
    heer wal :)
    heb net ow fotos bekeken,ze zien leuk! zuut dr gezellig oet doar!

mwaahhhh
    xxx

• 15 December 2007 - 12:54

Rick:

Lui vrommes :D
    Nee wel een erg relaxed begin dan, zul je niet zo heeeel erg vinden neem ik aan