Invulling v/d feestdagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Invulling v/d feestdagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Invulling v/d feestdagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

19 December 2007 | Suriname, Paramaribo

Van een aantal mensen heb ik al vernomen wat ze gaan doen met de feestdagen en de resterende vakantiedagen. Leuk om te horen. Iedereen alvast veel plezier!
Janine en ik hebben ook al vanalles op de planning staat. We gaan morgenvroeg naar de kerstviering op de universiteit. Onze stagebegeleidster leidt daar studenten op tot logopedist. Ze heeft ons uitgenodigd, zodat we er meteen een kijkje kunnen nemen. 's Avonds hebben we kerstviering van de stichting.
Vrijdag gaan we naar een hindoestaanse bruiloft. Dit moeten we meegemaakt hebben is ons verteld, dus hoppa..dit hebben we kunnen rgelen :) Het lijkt ons nice. Zaterdag gaan we waarschijnlijk gewoon stappen in de stad.
Een van de kerstdagen gaan we gezellig samenzijn met onze stagebegeleidster en haar family bij haar thuis. Ze gaat zelf surinaams eten bereiden, dus het wordt niet alleen een dag gezellig samen, maar ook veel lekkers eten.
Na de kerstdagen is er in de stad vanalles te doen (live-bands enz.), dus dan gaan we vast en zeker daar uithangen. Dan is het al oud op nieuw en hier in Suriname moet het te doen zijn. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat is het volop feesten en over the top vuurwerk in de stad. Om 23.30u loopt de hele stad leeg. Het is gebruikelijk hier dat je dan naar huis gaat om het nieuwe jaar samen met je familie @ home in te luiden. Vervolgens weer back de stad in en feesten tot in de vroege morgen..
Ik mag wel stellen dat wij ons met de feestdagen zeker niet gaan vervelen. Laten jullie me weten hoe jullie feestdagen zijn geweest, dan doe ik dat ook..goed?

Liefs Wilma

  • 19 December 2007 - 22:18

    Rick:

    Komt goed, veel plezier en een gelukkig nieuwjaar enzo

  • 21 December 2007 - 14:13

    Kees:

    Hey wilma, klinkt goed daaro! leuke fotos! jij ook veel plezier met de aankomende festiviteiten!

  • 23 December 2007 - 12:35

    Erwin Cindy Kim Eef:

    ha die wilma

    ik hoor het wel dat wordt inderdaad feesten.
    wij gaan het samen met onze familie vieren en verder gaan we het rustig aan doen lekker banken en tv kijken.
    en lekker met de kids spelen.
    jij fijne feest dagen.

    gr erwin cindy kim en eef

  • 24 December 2007 - 04:41

    Jacomijn:

    He Meiske,

    Hoe is het daar? Ik zit nu in mijn nachtdienst en het einde nadert... Dus dat is wel fijn..Moet tot kwart voor 8.. Gaaapp! En dan lekker slapen tot vanmiddag en dan met de kerst naar paps en mams :D Mijn surprise is ech masterlijk!:P

    Zo te horen zul je de feestdagen wel goed door komen, gelukkig maar..
    Mijn feestdagen zitten ook lekker volgepland, zoals het hoort..

    Spreek je snel!

    Dikke kus van Jacomijn.

  • 25 December 2007 - 10:31

    Gerrie En Linda:

    Hey Meid,

    De kerst is begonnen, maar jij was daar ook al aan het feesten. Mooi zo. Wij willen jou vanuit hier ook een fijne kerst en goede roets wensen. Natuurlijk ook aan Janine en de andere meiden daar!

    Toedeloe.
    Gerrie en Linda

  • 26 December 2007 - 10:39

    André En Diny:

    Nog bedankt voor deze mooie Kerstkaart.
    Was mooi op tijd.
    Verder nog een fijne Kerst en ook een knallend 2008.
    Zo te horen en aan de foto's te zien gaat dit best lukken.
    Hier zijn voor de kerst de bomen door aanvriezen erg mooi wit geweest.
    Het was net een sprookje.
    Wy Love You.
    Groetjes ook aan Janine en tot horens.
    Pap en Mam.

  • 21 Januari 2008 - 21:17

    Shama:

    Hoi,Wilma
    Alles goed daar. Zo te zien op de foto's heel goed zelfs.Feesten is heel leuk in Suriname in de buitenlucht. Bovenalles wens ik je heel veel plezier daar.
    Trouwens een leuk 'verbod' bord.

    Geniet daar lekker en leer ze.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 29437

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: