Paramaribo Zoo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Paramaribo Zoo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Paramaribo Zoo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 December 2007 | Suriname, Paramaribo

Dinsdag hebben Janine en ik met de vriend van een huisgenote die hier op vakantie was de dierentuin van Paramaribo bezocht. De entree is er maar 3 SRD (75 eurocent) en wij waren vrijwel de enigste bezoekers..haha! Het is een vrij kleine dierentuin en de dieren verblijven er in niet al te grote kooien. Zo af en toe liep er een dier los.
Ik heb er een babysnake vast gehad en een big ass snake om mijn nek gehad..hoppa! Van de babysnake weet ik de naam niet meer, maar de big ass snake was een tapijtslang (wurgslang). De Paramaribo Zoo was nice om gezien te hebben en ik ben een snake-ervaring rijker.. :)

Greetings Wilma

• 17 December 2007 - 10:59

Wendell:

oke niet te ruig gaan doen he!!!vet man!!!
    xx

• 01 Januari 2008 - 17:58

Hey Zussie:

Hey hey gaaf joh ik zou het je niet na doen zo'n snake om mijn nek!!
    Je hebt wel lef, aan de foto te zien vond janine het wat enger dan jij??
    We bellen snel weer!!

Liefs José

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa