Kerst en zo.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Kerst en zo.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Kerst en zo..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

27 December 2007 | Suriname, Paramaribo

He lieve mensen,

Zijn jullie de kerstdagen goed doorgekomen? Veel lekkers gegeten?
Ik heb fijne kerstdagen gehad. Tijdens de kerstviering op de universiteit heb ik gelachen joh. Zo mooi om te zien hoe de mensen hier feesten. Het maakt allemaal niets uit. Iedereen danst er op los. Uiteraard moet je zelf dan ook meedoen en kom je niet onder het booty shaking uit ;)
Bij mijn stagebegeleidster was het aangenaam. Ik heb gezellig gekletst met haar en haar familieleden en het surinaams eten heeft erg goed gesmaakt.
Gister heb ik met een aantal meiden, werkende voor de stichting, genoten van een kerstdiner en een movie in een bios bij people thuis :)Verder heb ik nog wat op 't terras gezeten. 't Is dus goed vertoeven geweest tijdens de feestdagen.
Nu op naar oud op nieuw..wiehoeew!!

Liefs Wilma

  • 28 December 2007 - 08:17

    Marieke:

    Heyhey!!

    Maandag weer een "stiekeme" alternatieve kerstavond in niks gehad....veul gezoape dus :P haha ennuh dinsdag verjaardag van ons mam gevierd met een overheerlijk 5 gangen diner! de 26ste overdag lekker film gekeken en 's avonds bonnekassa in Walhalla.....daar speelde een super leuke band!!

    Vanaf gisteren t/m zondag moet ik oppassen op het huis van Carolien haar ouders, en hun hondje, varkentje en konijnen verzorgen haha....echt super ruige beestjes!!

    Vanavond dropping van het volleyen....lekker door de keld (alhoewel...zuh kald is et nou ok wal wer neet!!) wandelen met en fles jägermeister!! jammie!! merge mot I am a doctor speule beej centrum en zondaag lekker verjurdaag!!

    En moandaag partiej partiej hé???!! lekker doorsloan de ganse nacht/morgen/dag!! Net zoals vorig jaar! En 2 Januari tappen beej step!!

    eejuh ik loat wal wer huren hoe deze daagjes gewest zien!! Geej in ieder geval enne super gojje roetssjjj en geniet der van wah!! ennuh et is super um wer wat van ow te leaze en zeen natuurlijk!

    Kuzzz en veul liefs,

    Marieke

  • 30 December 2007 - 20:24

    Erwin Cindy Kim Eef:

    ha die wilma

    we willen jou alvast een goeie roets wensen naar het nieuwe jaar .
    maak er wat van daar in paramaribo.
    dikke kus erwin cindy kim en eef

    en bedankt voor de leuke kaart

  • 30 December 2007 - 21:26

    Wim En Jet:

    Ha die Wilma, je weet dat wij over 2 weken ook naar Paramaribo komen. Voor Janine moeten we het een en ander meenemen. Als we voor jou ook wat mee kunnen nemen laat het maar weten, mailen, bellen of via jouw ouders. En als het veel is, geen probleem, charteren we gewoon een extra vliegtuig. We horen het wel. Morgen een fijne jaarwisseling en een fabeltastische start van het nieuwe jaar en tot snel. Doei.

  • 31 December 2007 - 18:08

    Berber:

    Hoi Wilma,
    Leuk om je site te lezen. Ik kreeg de tip van Sophie. Ik ben logopediestudent in Nijmegen. Ik studeer in januari af. 29 maart vetrek ik naar Suriname om daar vrijwilligerswerk te doen als logo op scholen in achterstandswijken van Parimaribo. Zijn jullie er dan ook nog?
    Ik ben op dit moment druk bezig met het zoeken van huisvesting. Zouden jullie mij daar misschien mee kunnen helpen? Ik heb huisvesting van 29 maart tot 6 juli nodig.
    Zou echt super zijn als jullie mij daar mee kunnen helpen.
    Graag hoor ik van je.
    Groetjes van Berber
    berberspliethoff@hotmail.com

  • 01 Januari 2008 - 14:28

    Gerrie En Linda:

    Hey hey,
    En de nacht ook goed doorgekomen?
    Vanuit hier en gelukkig nieuwjaar gewenst!!!
    Wij gaan het nieuwjaar nu weer in drinken. Dat kennen ze daar vast ook... Fijne dag nog.

    Gr. Gerrie en Linda

  • 01 Januari 2008 - 17:47

    José En Rudy:

    Ha megje, ene oud op nieuw goed gevierd???
    Wij wel, het was erg gezellig.
    Bij jullie zal het wel helemaal toppie zijn geweest??!

    Meid Rudy en ik wensen jou een super 2008, natuurlijk een goede gezondheid en veel plezier, op ene goeie roets!!!

    Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij en Rudy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 29435

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: