2008 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu 2008 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

02 Januari 2008 | Suriname, Paramaribo

GELUKKIG NIEUWJAAR everybody!!!

Een beetje laat, maar ach ja.. ik zit in Suriname, dus leef ook op z'n surinaams ;) Het is zo'n happening hier, echt te gek!! Ik vertel er snel meer over..

Liefs Wilma

  • 02 Januari 2008 - 13:44

    Rick:

    De beste wensen!
    Ik ben benieuwd naar de verhalen...

  • 02 Januari 2008 - 17:26

    Belinda:

    hai ook gelukkig nieuw jaar oooooo jij word ook surinaams ja haha.Wat is het dan Wilma is laat!!!!!!!!! Ben benieuwd naar al de nieuwtjes ben je naar 't vat en torie oso geweest ben echt nieuws gierig naar jou oud op nieuw in suriname.
    O ja ik zal me even voorstellen je zal je afvragen wie belinda is? Ik krijg computer cursus van jou vader hé hé eindelijk verlost om verder na te denken.

    Groetjes Belinda.

  • 03 Januari 2008 - 09:20

    Andrea:

    Wilma!

    Gelukkig nieuwjaar gewenst!!

    Groetjes Andrea

  • 03 Januari 2008 - 10:21

    Marieke:

    hey mupke!!

    gelukkig neejjoar en de beste wensen wah!!

    kusssss

  • 03 Januari 2008 - 10:25

    Peter, Buurman Van..:

    Via Linda hier naar toe verwezen. Ziet er allemaal goed uit zo te zien... Oké, ik ben jaloers :p Uiteraard de beste wensen!
    Peter

  • 07 Januari 2008 - 18:19

    Kristel:

    Hai Wilma,
    Hoe was je eerste stagedag?? De mijne viel niet tegen. Alleen jammer dat ik nog maar twee dagen heb. En er dus nog wat bij moet zoeken.
    Kei veel plezier en succes nog daar!!
    xx

  • 07 Januari 2008 - 21:35

    Sander Staaks:

    Hey Bakra, ik zie dat het leuk is daaro.
    Geniet van de ervaring, en niet te veel djoego djoego!

    Als ik je een tip kan geven: Zorg dat je minimaal een keer een trip maakt naar het binnenland die wat verder weg is dan brownsberg oid. Neem eens een kijkje bij de raleighvallen.

    Maak der unne schonne tied van!

    Nog de beste wensen, en tot wer uns.

    Gr. Chantal en Sander.


  • 08 Januari 2008 - 06:05

    André En Diny:

    Weer terug van weg geweest.
    Wij horen dat het prima bevallen is in de boesboes.
    We zijn zeer benieuwd naar de foto's
    Tot horens.
    Groetjes: Pap en Mam

  • 08 Januari 2008 - 07:39

    Wilma:

    Shama
    Hoi, gelukkig nieuwjaar. Ik zal me even voorstellen. Ik heb computerles van jouw vader gehad; ik kom uit Suriname. Dus je kan je wel voorstellen dat ik 'jaloers' op jou ben. Maar anyhow ik wens je veel leerplezier daar. Ik blijf je wel volgen.
    Verder de groetjes en tang boeng.
    Toedeloe.....

  • 08 Januari 2008 - 10:37

    José:

    Ha megje , ja ja ik ga je vandaag ook nog bellen, maar jij bent nu waarschijnlijk op je stage.
    Ik vind het wel fijn om je weer ff te horen.
    Ik ben benieuwd hoe het in het binnenland was!!
    Os zuske is ook weer jarig geweest,jij was er dit keer niet bij maar dat halen we zeker weer in.
    Rudy en ik zijn nog iets leuks aan het bedenken voor als je weer terug bent.
    Dan kunnen we met alle broers, zussen, partners en neefje en nichtjes wat gaan doen.
    Dat vind je vast wel leuk hebben wij ons bedacht.
    Het bellen met oud op nieuw is niet helemaal gelukt, maar ons mam heeft je de beste wensen van ons gelukkig nog overgebracht.
    Nou ik ga stoppen.
    Tot hoors.

    Liefs je zus

  • 08 Januari 2008 - 20:40

    Mieke Jenniskens:

    heej Wilma

    toevallig hoorde ik laatst dat je nu in Suriname bent...wat leuk!
    en weetje wat helemaal grappig is...over 2 weken kom ik ook jou kant op! ik ga namelijk voor 3,5 mnd in Suriname mijn afstudeer project doen samen met 3 andere meiden.

    dus..misschien kom ik je nog wel tegen...
    als je het leuk vind om op mijn site te kijken;
    www.hiparamaribo.nl

    misschien tot binnekort..

    groetjes mieke


  • 10 Januari 2008 - 09:15

    Wendell:

    bijna schandalig....nog een gelukkig nieuwjaar meid en de beste wensen!!!na ja,beter laat dan nooit. hihi xxxx

  • 10 Januari 2008 - 18:51

    Jaap:

    Waaaaaaaaaaaaaahat!!!! Wilma op tv!!! Ik zag je in een taxi stappen! Wahaha heel grappig! Je was bij Editie NL.

    Doe je n beetje voorzichtig daar? Het is hier flink in t nieuws geweest :S

    KusKus

  • 10 Januari 2008 - 19:29

    Erwin Cindy Kim Eef:

    ha die wilma

    de beste wensen nog voor 2008.
    wij hebben het wel gezellig gehad.
    en kim had het ook reuze naar haar zin.
    ze heeft mee gefeest tot half 3 s'nachts
    en de duracel waren nog niet op
    en heb je het leuk gehad in het binnen land.
    vast een hele belevenis.
    de groetjes van ons allemaal.


  • 11 Januari 2008 - 18:39

    André En Diny:

    wat leuk op Editie Nl.
    Waar blijft het bericht en foto's over de trip.
    Pap en Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 29436

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: