Streetparty 'Kersten' - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Streetparty 'Kersten' - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Streetparty 'Kersten'

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

13 Januari 2008 | Suriname, Paramaribo

Dag lieve mensen,
Hoe was jullie weekend? Nog spannende dingen ondernomen/meegemaakt?
Gister ben ik naar een streetparty geweest. De streetparty stond in het teken van het 240 jaar bestaan van het winkelcentrum 'Kersten'. En geen grap, Boris heeft opgetreden..muhahahaa!
Het duurde van 20.00u tot 22.00u, dus daarna was het doorfeesten in het cafe 'La Caff'. Er zijn een aantal foto's geknipt, dus veel kijkplezier!

Groetjes Wilma

  • 14 Januari 2008 - 07:40

    Marieke:

    heyhey broenne!

    moei kleurke hedde zeg!! en ruige foto's!! YEAH!!

    Ik woj dat et beej os zun lekker weerke waar!!
    joeh hajjj
    gr's Marieke

  • 14 Januari 2008 - 14:11

    Rick:

    Tosti Wilma!

  • 15 Januari 2008 - 09:14

    Myrth:

    Hejhej mup!!

    Echt fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt, ge het idd n moei kleurke!!
    Gister hadde we ook n beetje zon (in januari) hehe..Ej ik mail je nog wah.. wantuh hier gaat t ook goed! :)
    De foto's zijn eg kei ruig!
    Sjieksjiek!!
    Waarom mag je daar niet in oren lekken?
    Is jammer.. hehe Grepje!

    Had je mijn mail btw gehad?
    Wendy had je kei op TV gezien...
    Ik kon t niet vinden.. wel toevallig!

    Maaruh vant weekend laaaam geweest, step/blok 10..

    Was kei al carnaval bezig, met prinsen en al.. heb nog n kater van ou/nieuw man.. hehe

    Take care en Dikke Kus

    HAd je n spongebob tostie?

  • 15 Januari 2008 - 09:15

    Myrthe:

    Kei Boris trouwens!! haha
    Sjiek..

  • 15 Januari 2008 - 11:28

    Jow Je Zus Hier:

    Ha megje, wat gaaf volgens mij hebben jullie een super tof feest gehad?!!!
    Ene je wijntje moet wel in je mond niet over je shirt, hi hi.
    Jullie hebben zo te zien al veel mensen leren kennen, nice nice!!
    Ik blijf je volgen, ben erg benieuwd naar alle nieuwtjes iedere keer.
    Ik hoop dat je mijn cadeautje leuk vind.
    Ene megje onze trap word echt gaaf, je ziet het wel als je terug komt.
    Rudy en ik gaan naar africa zoals je al wist, we zijn op de vakantiebeurs geweest en we zien het helemaal zitten.
    Het worden 3 volle weken rondtrekken met een autotje.
    Maar dat vertel ik je nog wel allemaal.
    We zijn nu alles aan het uit puzzelen hoe en waar we naartoe willen.
    Hey meid onwijs veel plezier daarzo.
    en tot snel.

    Dikke knuffel Je zus José

  • 20 Januari 2008 - 20:43

    Sophia:

    hee wilma en janine,
    jullie hebben al wat tripjes gemaakt zo te lezen! leuk joh!
    Ik heb nog een nr gehad, waarschijnlijk het goede nr van Ruben: 005978857863 voor het geval jullie hem ook nog es willen uitproberen.
    heel veel plezier nog!!
    xx sophia

  • 22 Januari 2008 - 00:03

    Jacomijn:

    Hebbie mn kaartje nou al gehad? Kus

    PS Hoe is t verder :P

  • 24 Januari 2008 - 18:33

    Syl, John En Bob:

    Ha die Wimpie,

    Zie dat alles lekker loopt. Volop lol.
    We hadden je nog in the tellie gezien.
    Dat was even raar.
    Verder gaat het hier z'n gangetje.
    Bob is al twee keer ziek geweest.
    Heeft net de waterpokken gehad en heeft nu de 6e ziekte.
    Erm kelke.
    De carnaval (en dit jaar ook mijn verjaardag op maandag de 4e) staat al weer bijna voor de deur.
    Bob wordt dit jaar Brandweerman.
    Hopelijk tref ik je binnekort weer op de MSN.
    Tot de volgende.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx John syl en bobke

  • 28 Januari 2008 - 11:51

    Wendell:

    He niet te veel partyen he. ghehe. had je nog gemaild 2 keer maar hoor niks terug. Hoop dat t is aangekomen. xx

  • 30 Januari 2008 - 14:58

    Ires:

    Wilma! Je hebt t nog goed naar je zin he! Spongebob tosti? Lekker? X

  • 31 Januari 2008 - 08:30

    André En Diny:

    Ik hoor alles gaat goed daar.
    janine haar ouders weer terug in Nederland.( Kikkerland.)
    We zijn erg benieuwd naar de foto's van de beleving en het uitstapje.
    Hopenlijk komen ze snel op de Site.
    Groerjes en tot horens.
    Pap en Mam

  • 03 Februari 2008 - 11:05

    Jet En Wim:

    Ha die Wilma.

    We zijn weer thuis en al weer een beetje gewend. Jos en Koen weer gezien en het huis staat er nog. (het is wel 2 weken een feestpaleis geweest) Dus we kunnen eigenlijk wel weer terug komen naar Suriname maar helaas. Janine heeft nu zeker geen tijd voor jou nu Jeroen er is. Maar dat duurt ook maar even. Inmiddels zit de helft er op van jullie tijd in Suriname. Voor de rest van de tijd evenveel plezier en succes als in het eerste gedeelte. En nogmaals bedankt voor de mooie tijd die met jullie daar hebben mogen beleven.

    Jet en Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 29431

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: