Even bijpraten.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Even bijpraten.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Even bijpraten..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

He everybody,

Hoe is het met jullie? Heeft iedereen de carnaval overleefd?
Ik heb de laatste twee weken de enige dag dat ze hier carnaval vieren mee mogen maken. Er was een korte optocht en 's avonds feesten in het teken van carnaval.
Ik ben een weekend het binnenland in geweest. Deze keer ben ik er niet per auto of per boot heen gegaan, maar per vliegtuig. Ik wilde dat toch een keer gedaan hebben en het was zeker de moeite waard. Erg gaaf!
Het voorgaande weekend ben ik met een aantal huisgenoten en andere stagiaires nogmaals naar de brownsberg gegaan waar we overnacht hebben. We hebben erg veel lol gehad los van de tropische regenbui waar geen einde aan kwam en 't vast komen te zitten met het busje tijdens het beklimmen/afdalen van de berg..haha!'t Was weer een hele happening om op en af de berg te komen, maar dat is lol toch.. ;) muhahahaa!

Greetings Wilma

  • 14 Februari 2008 - 14:22

    Jenneke!:

    Whaa ik smul van de verhalen! Wat ben je bruin!!!

  • 14 Februari 2008 - 14:23

    Jenneke:

    en vertel....de nieuwe huisgenoten?!

  • 14 Februari 2008 - 15:12

    Gerrie En Linda:

    Oh, zijn wij even jaloers. Wat ziet het er allemaal heerlijk en mooi uit. Dat moet toch zeker genieten zijn. Zet het voort en maak ons nog maar meer jaloers met al die mooie foto's.

    Groetjes
    Gerrie en Linda

  • 15 Februari 2008 - 13:32

    Sanne:

    Wilma,
    Je avonturen klinken allemaal geweldig, hier in NL gebeurt niet zoveel spannends iig!

    Heel veel plezier daar, geniet ervan!

    xx Sanne

  • 17 Februari 2008 - 12:27

    José:

    Ha zuske,
    Ik zie wel je hebt weer heel wat leuke en spannende dingen gedaan.
    De foto's zijn echt geweldig.
    Helemaal super!!!
    Goed bezig, lekker genieten daarzo!!
    Meid we bellen snel weer een keer.
    Kunnen we ff bijkletsen.
    Tot gauw
    Ik ga nog ff van mijn luie zondag genieten.

    Dikke xus
    Je zus

  • 18 Februari 2008 - 13:10

    Myrthuh:

    Hej muppie!!!

    Carnaval was nog wel oké, hehe.. sjiek zoals altijd.. check www.steppin-in.tk voor pics van de optocht etc.. Verder is er niet meer veel gebeurd hiero.. Ben drukdruk zoals altijd!! hehe Ma verder gaat t wel oke :)

    Maaruh we mailen/bellen snel.. We hebben jou t shirt van step nog daar ligge!! Ik dacht aan opsturen , maaj zou wat zijn asl t niet op tijd daar is hehe!!

    Meid geniet nog van je dagen daar en kzie je al weer bijna @ Hollandia!!

    Dikke Kus Myrth (K)

    P.S wij hebben vorige week onze eerste BBQ @ rubensplein gehad, hehe... De zon scheen ff kes lekker nu vriest t weer n beetje.. ma wel Sunny!!

  • 18 Februari 2008 - 13:16

    Miep:

    Vette foto's btw, wel wat sjieker als carnavals foto's haha!!
    xx

  • 25 Februari 2008 - 00:12

    Mieke Jenniskens:

    Heej Wilma,

    Leuk om te lezen wat je allemaal uitspookt hier, ik ben inmiddels ook in Suriname aangekomen namelijk!
    dit weekend ben ik ook naar Brownsberg geweest, erg leuk. wij hadden wel mooi weer, we zijn dan ook niet vast blijven zitten met de jeep. Al lijkt me dat wel een lachwekkende ervaring haha.
    Ik heb hier ook een beetje carnaval gevierd. Wel grappig, al kan het toch niet op tegen onze eigen horster carnaval ;)

    Hoe lang ben je nog hier?
    Mischien leuk om eens iets af te spreken.

    Ik had ooit je email-adres maar ik kan het niet meer vinden.
    Dus bij deze de mijne:
    miekejenniskens@hotmail.com

    Groetjes Mieke.

  • 25 Februari 2008 - 10:42

    André En Diny:

    Je hebt het goed aangepakt.
    Wat mooie foto's
    Verder veel plezier en maak er wat
    leuks van.

    Pap en Mam

  • 05 Maart 2008 - 07:48

    Elki:

    He meis,
    Zo te zien is het allemaal dus nog prima uit te houden? Lekker kleurtje hoor!!!
    Nog ff en je kunt de verhalen live vertellen! Nog heel veel plezier girlie!
    Dikke kus!

  • 05 Maart 2008 - 17:41

    Erwin Cindy Kim Eef:

    ha die Wilma

    Hoe is het daar in verweggiestan ??
    Kim is nu dora aan het kijken en Eef ligt lekker te knorren dus ik dacht snel even een berichtje naar jou sturen.
    om te laten weten dat alles hier oke is.
    Nog even genieten en dan kun je weer een terug reis maken naar het koude kikker landje.
    nu stop ik er mee Kim zal zo wel roepen waar ik blijf.
    de groetjes van Kim Eef en cindy en van je broer

    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 29424

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: