Matapica - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Matapica - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Matapica

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Dag lieve mensen,

't Is weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen. Ik heb weer het een en ander ondernomen, zoals een trip naar Matapica door het moeras. Big ass schildpadden spotten :)
Helaas heb ik er geen foto's van kunnen maken, omdat ze 's nachts aan land komen.
Hier toch wat foto's van de zeekust en de accomodatie..

Groetjes Wilma

  • 12 Maart 2008 - 13:58

    Jenneke:

    whaa, wilma ik mis je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 29426

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: