Tweede weekend hiero.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Tweede weekend hiero.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Tweede weekend hiero..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

10 December 2007 | Suriname, Paramaribo

Daaaagg,

Er zit alweer een weekend op. Hoe was het in horsttown partypeople? Hoe was the birthday party? Heeft er iemand nog spannende nieuwtjes voor me? De tijd vliegt hier. Een keer met je ogen knipperen en de dag zit er alweer op.
Zaterdag heb ik een boottocht gemaakt. Georganiseerd door een bekende Surinaamse schrijfster Cynthia Mc Leod. Via de Suriname rivier zijn we over de Commewijne rivier gevaren. We zijn twee keer aan land gegaan om oude plantages te bekijken. Het thuiskomen was nat. Doorweekt mag ik wel stellen, ghehe! Ik heb een half uur door een tropische regenbui moeten fietsen en wat een lol dat we hadden :) Het gaat hard kan ik je zeggen, maar het was erg verfrissend naar een dag felle zon. 's Avonds was ik afgebrand, dus ik heb het er me even van genomen en lekker uitgeslapen.
Gister zijn Janine en ik met Soeniel (zie voorgaande pic)die we vorig weekend hebben leren kennen wat kroegen langs gegaan. Ook zijn we over de Suriname brug gereden die 70 meter hoog is. Je kan de hele stad overzien als je op het hoogtepunt staat..erg mooi! Nu hebben we het in het donker gezien. We gaan er ook nog een keer met daglicht overheen lopen.

Kus Wilmaaaa

  • 10 December 2007 - 19:28

    Andrea:

    MOOOIIII!! Leuke verhalen! Ga zo door! En niet te veel knipperen met je ogen he, anders vliegen die 4 maanden al helemaal voorbij ;-) Groetjes!

  • 10 December 2007 - 19:48

    André En Diny:

    We hebben net de nieuwe fotos bekeken.
    Geweldig.
    Maar wie van jullie heeft er zoveel muggen bulten.Oei-Oei
    Verder veel plezier en tot horens.
    André en Diny

  • 11 December 2007 - 07:30

    Marieke:

    heyhey heyyyy!!

    Zuut der goot oet die foto's zeg!! erggg leuk!! en mooi natuurlijk!!
    heej in Horst giet et zien gangetje!!saai weer......maar zoals altied wal party party natuurlijk!!

    Verder heb ik eigelijk vrij weinig te vertellen!!

    dussszz wies snel wer wah mupke!!

    joe hajjjj
    kuzz Marieke

  • 11 December 2007 - 18:21

    Marloes:

    Ben jaloers!!! Oh echt mooie foto's! Geniet ervan zou ik zeggen!
    Groetjes

  • 12 December 2007 - 10:57

    Sanne:

    Wilmaaa!!
    Klinkt allemaal super daar! Zo te horen vermaak je je prima! De foto's zien er ook geweldig uit! Heel veel plezier nog daar en houd ons op de hoogte he! :)

    Kusss Sanne

  • 12 December 2007 - 21:52

    Janneke:

    Klinkt allemaal heel leuk zeg! En lekker veel vrije tijd hebben jullie nog, relax :)
    Nou, succes met de stage binnenkort.
    Groetjes aan Janine!

  • 15 December 2007 - 12:57

    Rick:

    Wilma!
    Het was leuk vorig weekend in Horstcity hoor. Jammer dat je er niet bij kon zijn, maar goed... volgend jaar een herkansing.

    Amuseer ow...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 29432

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: