Dan Tabi / Berg en dal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Dan Tabi / Berg en dal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Dan Tabi / Berg en dal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Vervolg..

Ook ben ik nog naar een ander vakantieoord in het binnenland geweest 'Dan Tabi'. Springen in een stroomversnelling, live music van de people op het oord..nice dus!!
Dan nog een dagtrip naar berg en dal. Een boswandeling maken, kajakken en aan een kabelbaan door het bos en over de suriname rivier zweven.Met name de kabelbaan was erg gaaf.
Voor zover mijn trips. Mijn laatste drie weken in Suriname zijn inmiddels aangebroken, dus bereid jullie maar vast voor op mijn terugkomst ;)

Liefs Wilma

  • 17 Maart 2008 - 11:54

    Gerrie En Linda:

    Ha, fijn weer wat van je te horen. Ziet er gezellig uit zo met z'n alle in dat bootje. Het zit er inderdaad al weer bijna op maar van aftellen zal nog geen sprake zijn ofwel? Als ik naar je foto's kijkt en hoor valt er nog genoeg te beleven. Hier is verder ook alles oké. Geniet er nog van en tot snel weer.

    Gr. Gerrie en Linda

  • 18 Maart 2008 - 07:07

    Rick:

    Geniet nog maar goed voordat je weer terug komt!

    Tot snel..
    gr Rick

  • 21 Maart 2008 - 11:30

    Ow Zuske:

    ha megje ja ja het is bijna zover, maar voorlopig nog even lekker genieten.
    Ik ben blij als je weer terug bent.
    Kunnen we echt gezellig bijkletsen.
    ik ben erg benieuwd naar al je verhalen.
    Hopelijk is je allergie bijna over!!!
    Ik ga je vanavond bellen ik mis je wel!!!
    Nou ik spreek je vanavond!!

    Dikke kus van je zus Jose.
    En een knuffel van Gianneke=)

  • 23 Maart 2008 - 18:13

    André En Diny:

    Het is nu dus echt aftellen.
    Maak er nog een leuke week van.
    Je bent nu dus echt een ervaring rijker.
    Tot zondag.
    Pap en Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 884
Totaal aantal bezoekers 29416

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: