Trip naar Gunsi/Brownsberg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu Trip naar Gunsi/Brownsberg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wilma Lenders - WaarBenJij.nu

Trip naar Gunsi/Brownsberg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

He luitjes,

't Laatste weekend van januari ben ik op trip geweest. Ik heb echt genoten. ‘t Was ontzettend mooi en ontspannend. Vrijdag zijn we met een busje en boot naar de plaats van bestemming gegaan. ‘t Was een vakantieoord aan de rivier. Ik sliep in een huisje met balkon, hangmat en uitzicht op de rivier. ‘t Geluid van de sula’s (stroomversnellingen) was zo rustgevend, echt heerlijk!
De eerste dag hebben we gezwommen en liggen baden in de rivier. De tweede dag zijn we naar de overkant gevaren en hebben we marrondorpen bezocht. ‘s Avonds hebben we gezellig bij het kampvuur gezeten. Deze twee dagen waren op Gunsi. De derde dag zijn we op tijd vertrokken naar Brownsberg. Het was een flinke klim om boven op de berg te komen met het busje. Eenmaal boven zijn we te voet een steile afdaling gaan maken naar de ireneval (ongeveer een half uur afdalen, dus bedenk maar hoe de terugweg was.. haha!). Het ging me beter af dan dat ik dacht op de heenweg..thank god, muhahahaa!
‘s Avonds hebben we gezellig wat spellen gespeeld en gechillt. De laatste dag zijn we nog naar een uitkijkpunt op de berg gewandelt. Op weg naar huis ging ‘t busje stuk. Op sleeptouw ben ik wel thuis gekomen. Zo mooi! Ik heb me geen moment druk gemaakt over wat te doen nu, hoe thuis te komen, gaat het wel opgelost kunnen worden. Ik vond het alleen maar tof om mee te maken hoe het er aan toe ging. ‘t Moment vanaf dat het busje stuk ging tot thuis, haha! Maar goed, dat was weer een trip. Geslaagd en wel!

Groetjes Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Daaag lieve mensen, Wil je mijn verblijf in Suriname volgen, check dan mijn site: pic's, spannende nieuwtjes, te gekke, dolle, heerlijke avonturen en zo en zo... Groetjes Chilma de pilmaaaa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 29415

Voorgaande reizen:

28 November 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: